Velkommen til skyting på egen bane!
Viser til informasjon fra samlaget:
Retningslinjer for gjennomføring av miniatyrstevner
1.Arrangerende skytterlag oppretter stevne for påmelding med mulige dager mandaglørdag i aktuell uke.
2. Skyttere som vil delta på stevnet melder seg på på vanlig måte gjennom mitt DFS på de kvelder hvor hjemmelaget har skytekvelder.
3. Skytterne vippser vanlig innskudd innen de starter skytingen til arrangerendeskytterlag før skytingen tar til.
4. Skytterne skyter oppsatt program på egen hjemmeskytebane og hjemmelaget eransvarlig for at resultatene sendes arrangerende skytterlag umiddelbart etter endthjemmebaneskyting. Skytingen skal være tilgjengelig på nettet – livevisning- for allesom ønsker å følge med.
5. Gjennomført skyteprogram kan kun sendes inn til ett stevne. Ved dobbeltstevne – to
stevner – samme uke skal det altså skytes to fullstendige program.
6. Arrangerende lag sammenstiller alle resultatene og utarbeider resultatliste som for et
ordinært stevne med tilhørende premiering.
Skyteprogram
Vanlig 35 skudd
Diverse
Husk å skriv navn på hvem det betales for i Vippsmelding:
Påmeldingsavgift:
Kl. 1-5 og veteraner: kr 150,-.
Kl. R, ER, J, EJ, NU og NV: kr. 100,-.
Karusellinnskudd:
Kl. 1-5, Vet. og EJ: kr 50,-.
Kl. R, ER og J: kr 30,-.
Vipps-nummer: 526845
Vi ønsker resultat tilsendt som xlm-fil.